4. Що чекає управлінців з освітою? Практичний досвід та поради
5. Формування бюджетних запитів органу управління освітою. Практичні поради від управлінців
6. Створення Центру професійного розвитку педагогічних працівників у громаді
7. Укладання трудових відносин відділом освіти зі спеціалістами відділу та працівниками закладів освіти
8. Особливості закупівель та впровадження НАССР у сфері організації харчування у закладах освіти
9. Бухгалтерське обслуговування та фінансова автономія закладів освіти
10. Освітня субвенція: зміни до формули розподілу та особливості використання коштів для громад
11. Проблеми та виклики передачі майнових комплексів закладів освіти із власності районних рад
12. Планування закупівельної діяльності органу управління освітою
13. Оскарження публічних закупівель в контексті організації харчування у закладах освіти
14. Співпраця громад з гром., міжн. організаціями, держпідприємствами, іншими громадами
15. Джерела фінансування освіти в громаді, контроль та аналіз використання коштів
16. Управління якістю і безпечністю харчових продуктів: чому варто впроваджувати систему HACCP у закладах освіти?
17. Передача рухомого майна та юридичні аспекти організації підвезення до закладів освіти
18. Реорганізація та ліквідація закладів освіти
19. Онлайн-консультація для управлінців освітою
20. Призначення керівника закладів освіти в громаді
21. Розробка комунікаційного плану для органів управління освітою
22. Автономія закладів освіти в громаді
23. Як обрати канали та формати комунікацій
24. Закупівлі харчування для закладів освіти через Prozorro: як купити якість?
25. Система HACCP: діагностичний аудит харчоблоків закладів освіти
26. Нові вимоги до організації харчування в закладах освіти
27. Підготовка до впровадження системи HACCP у закладах освіти
28. Організація робочої групи щодо впровадження HACCP
29. Створення Стратегії розвитку освіти в громаді
30. Діяльність робочої групи щодо впровадження HACCP
31. Роль засновника закладу освіти у забезпеченні якості освіти
32. Підтримка функціонування системи HACCP в закладах освіти
33. Як використовувати мову цифр для оптимізації мережі?
34. Реорганізація та фінансова автономія закладів освіти: практичний досвід та результати
35. Закупівлі продуктів харчування на Prozorro Market: особливості роботи з е-каталогом
36. Як співробітництво громад сприяє розвитку мережі та процесу оптимізації?
37. Чому освітянам важливо вакцинуватись від COVID-19?
38. Особливості трудових відносин із керівниками закладів освіти
39. Закупівлі кейтерингових послуг для шкіл через Prozorro: як забезпечити якісне харчування
40. Особливості формування рішень місцевої ради під час оптимізації мережі закладів освіти
41. Договір про закупівлі харчування: як забезпечити виконання та здійснювати контроль
42. Комунікації та робота з громадськістю в управлінні освітою та закупівлях
43. Формула розподілу освітньої субвенції. Що чекати громадам?
44. Консультація для освітніх управлінців
45. Особливості заключення контрактів із директорами шкіл
46. Нові терміни громадського обговорення для перепрофілювання, реорганізації та ліквідації шкіл
47. Основи пожежної безпеки в закладах освіти
48. Безпека персоналу та учнів у разі пожежі в закладі освіти
49. Самоперевірка пожежної безпеки закладу освіти: як провести і на що звернути увагу?
50. Гасіння пожеж і пожежно-рятувальні роботи в закладах освіти
51. Цивільний захист у закладах освіти
52. Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері освіти
53. Фінансовий контроль відділу освіти як головного розпорядника бюджетних коштів
54. Піклувальна рада закладів освіти громади
55. Консультація для освітніх управлінців
56. Закупівлі будівельних матеріалів для ремонтів закладів освіти
57. Розробка місцевих цільових програм для розвитку освіти в громаді
58. Нове шкільне меню: як ефективно здійснити закупівлю в Prozorro Market
59. Затвердження місцевих цільових програм для розвитку освіти в громаді
60. Трудові відносини управлінців і педпрацівників під час карантину в Україні
61. Закупівлі будматеріалів для ремонтів закладів освіти: частина 2
62. Як здійснювати підготовку та аналіз виконання паспортів бюджетних програм за 2021 рік
63. Закупівлі меблів для закладів освіти в громаді
64. Закупівлі телекомунікаційного обладнання і комп'ютерної техніки для закладів освіти
65. Як купити обладнання для кабінетів фізики та хімії?
66. Правовий статус керівника закладу освіти: права та обов'язки
67. Використання будівель закладів освіти, які припинили свою діяльність
68. Онлайн-консультація з експертом
69. Реформа шкільного харчування: як впровадити нове меню
70. Службове розслідування та притягнення до «дисциплінарки»: сутність взаємозв'язку
71. Формування паспортів бюджетних програм на 2022 рік та складання звітів 2021 року
72. Філія чи структурний підрозділ закладу освіти: в чому різниця?
75. Освіта в умовах війни: юридична консультація
76. Трудові гарантії в умовах воєнного стану
77. Відповідальна робота в умовах війни. Що варто знати про своє ментальне здоров'я?
78. Робота військових адміністрацій
79. Особливості використання матеріальних цінностей в громаді для потреб ТРО
80. Розширення повноважень місцевих голів на час воєнного стану: що чекає на освіту в громадах?
81. Реорганізація та ліквідація шкіл в умовах воєнного стану
82. Реорганізація та ліквідація шкіл в умовах воєнного стану. Частина 2
83. Як підготуватися до нового навчального року в умовах воєнного стану?
84. Штатні розписи та кадрова документація закладів освіти у 2022/2023 навчальному році
85. Трудові гарантії працівників сфери освіти
86. Робота Центру професійного розвитку педпрацівників під час воєнного стану
87. Електронне діловодство для освітян: мрія чи реальність?
88. Освіта та перевірки під час воєнного стану
89. Трудові спори в сфері освіти: враховуємо зміни законодавства
90. Тарифікація педпрацівників у 2022/23 н.р. та інші питання оплати праці
91. Тарифікація педпрацівників у 2022/23 н.р. та інші питання оплати праці. Частина 2
92. Діяльність сфери освіти в межах утворених військових адміністрацій
93. Електронні класні журнали: вчора-сьогодні-завтра
94. Особливості бюджетного процесу в умовах воєнного стану
95. Права педагогічних працівників під час воєнного стану
96. Як організувати харчування у закладі освіти з нуля
97. Prozorro Market: як ефективно здійснювати закупівлі товарів
98. Особливості організації процесу закупівель в умовах воєнного стану
99. Новели аукціонів з оренди в «Прозорро. Продажі» під час воєнного стану
100. Закупівлі енергоносіїв: укладення договорів на майбутній період
101. Як побудувати роботу ІРЦ на умовах співфінансування громад?
102. Резерви відпусток: розрахунок, облік та інвентаризація у бюджетних установах
103. Чому громаді потрібен ІРЦ? Його роль і функції у нових умовах
104. Трудові відносини у період дії воєнного стану, новели трудового законодавства
105. Резерви відпусток: розрахунок, облік та інвентаризація у бюджетних установах. Частина 2
106. Співробітництво територіальних громад
107. Впровадження інклюзивної освіти у територіальних громадах
108. Діяльність у сфері управління освітою в умовах воєнного стану
109. Консультація з експертом щодо функціонування ІРЦ
110. Залучення бюджетних та донорських фінансових ресурсів на підтримку та відновлення закладів освіти
111. Реорганізація закладу освіти: види та нюанси застосування процедурних норм
112. Бюджетний процес в умовах воєнного стану. Фінансування освіти та казначейське обслуговування112. Бюджетний процес в умовах воєнного стану. Фінансування освіти та казначейське обслуговування
113. Робота ІРЦ з дітьми, які мають психологічну травму